Klacht doorgeven

Als huurder mag u van ons een goede service verwachten. Bent u niet tevreden? Dan willen wij dit graag weten.
Zo kunnen wij onze dienstverlening verder verbeteren.

Veel gevraagd over Klacht doorgeven

Ik heb een klacht. Waar meld ik dat?

Algemeen

Een klacht over onze dienstverlening kunt melden via klacht melden.

Wat is jullie klachtenprocedure?

Algemeen

Na ontvangst van uw klacht wordt deze door ons in behandeling genomen. We nemen binnen vier werkdagen contact met u op om samen tot een oplossing te komen. Afhankelijk van de klacht die u heeft kan het zijn dat we een afspraak maken om bij u langs te komen. We hopen er natuurlijk samen met u uit te komen.

Ik ben niet tevreden met de oplossing die jullie voorstellen. Wat kan ik doen?

Algemeen

Wij proberen eerst om samen tot een oplossing te komen in een gesprek. Wordt uw klacht niet naar tevredenheid opgelost? En blijven we van mening verschillen? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan een onafhankelijke Klachtenadviescommissie.

Ik heb een klacht over een reparatie die niet goed is uitgevoerd. Waar meld ik dat?

Algemeen

Neemt u hiervoor contact met ons op via 0529 - 45 25 88 of via info@vechtdalwonen.nl.

Ik heb een klacht over de schoonmaakwerkzaamheden in mijn woongebouw. Waar meld ik dat?

Algemeen

Neemt u hiervoor contact met ons op via 0529 - 45 25 88 of via info@vechtdalwonen.nl.

Ik heb een klacht over onderhoudswerkzaamheden in mijn woning. Waar meld ik dat?

Algemeen

U kunt dit aangeven bij de projectleider of bewonersbegeleider die bij dit project betrokken is. Als het goed is heeft u hier informatie over ontvangen. Weet u niet wie uw contactpersoon is? Neem dan contact met ons op via 0529 - 45 25 88 of via info@vechtdalwonen.nl.

Het riool in ons achterpad is verstopt, wat kan ik doen?

Algemeen

Tijdens en buiten kantooruren kunt u problemen aan het riool, ook in het achterpad, telefonisch melden bij RRS (Riool Reiniging Service) 0800 - 099 13 13.