Klacht doorgeven

Wat vervelend dat u niet tevreden bent over Vechtdal Wonen. We willen uw ontevredenheid natuurlijk zo snel mogelijk wegnemen. Geef uw klacht aan ons door, dan zoeken we samen naar een oplossing.

Adres

Gerelateerde vragen

Wat is jullie klachtenprocedure?

Algemeen

Na ontvangst van uw klacht wordt deze door ons in behandeling genomen. We nemen binnen vier werkdagen contact met u op om samen tot een oplossing te komen. Afhankelijk van de klacht die u heeft kan het zijn dat we een afspraak maken om bij u langs te komen. We hopen er natuurlijk samen met u uit te komen.

Meer over dit onderwerp

Ik ben niet tevreden met de oplossing die jullie voorstellen. Wat kan ik doen?

Algemeen

Wij proberen eerst om samen tot een oplossing te komen in een gesprek. Wordt uw klacht niet naar tevredenheid opgelost? En blijven we van mening verschillen? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan een onafhankelijke Klachtenadviescommissie.

Meer over dit onderwerp

Ik heb een klacht over onderhoudswerkzaamheden in mijn woning. Waar meld ik dat?

Algemeen

U kunt dit aangeven bij de projectleider of bewonersbegeleider die bij dit project betrokken is. Als het goed is heeft u hier informatie over ontvangen. Weet u niet wie uw contactpersoon is? Neem dan contact met ons op via 0529 - 45 25 88 of via info@vechtdalwonen.nl.

Meer over dit onderwerp

Het riool in ons achterpad is verstopt, wat kan ik doen?

Algemeen

Tijdens en buiten kantooruren kunt u problemen aan het riool, ook in het achterpad, telefonisch melden bij RRS (Riool Reiniging Service) 0800 - 099 13 13.

Meer over dit onderwerp