Gegevens aanleveren

Veel gevraagd over Gegevens aanleveren

Ik heb een woning aangeboden gekregen. Welke gegevens moet ik bij mijn inschrijving toevoegen?

Algemeen

U heeft een aanbiedingsmail gekregen. Deze aanbieding is altijd onder voorbehoud. Nadat u de aanbieding accepteert toetsen wij het inkomen van uw huishouden. Dit doen wij aan de hand van uw inkomensverklaring en eventuele aanvullende inkomensgegevens die u heeft aangeleverd.
Verder staat er in de aanbiedingsmail welke documenten u moet uploaden in uw inschrijving in de Woningzoeker. In de meeste gevallen gaat het om het acceptatieformulier, de verhuurdersverklaring en waar nodig een BRP uittreksel. Dit is een uittreksel uit de Gemeentelijke Basis administratie met daarop uw woonverleden.

Ik heb een woning aangeboden gekregen. Binnen welke termijn moet ik mijn gegevens opsturen?

Algemeen

U heeft vier werkdagen de tijd om de woning te bezichtigen en de benodigde stukken aan te leveren. 

Ik heb een woning aangeboden gekregen maar ik kan de gevraagde gegevens niet op tijd opsturen. Wat nu?

Algemeen

Neem contact met ons op om te bespreken wat de mogelijkheden zijn. U kunt telefonisch 0529 - 45 25 88 of per mail info@vechtdalwonen.nl contact met ons opnemen.