Ik betaal mijn huur via automatische incasso en mijn rekeningnummer is gewijzigd. Hoe geef ik dat door?
Algemeen
U kunt via onze website het formulier voor automatische incasso downloaden en hierop het nieuwe rekeningnummer invullen. U kunt het formulier hier vinden.
Ik betaal mijn huur via automatische incasso, maar ik had niet voldoende geld op mijn rekening staan. De huur is niet afgeschreven. Wat moet ik doen?
Algemeen
U kunt zelf de huur via een overboeking aan ons overmaken op rekeningnummer NL71 BNGH 0285 1776 21 onder vermelding van uw klantnummer.
Ik ben het niet eens met het bedrag dat jullie van mijn rekening hebben afgeschreven. Wat kan ik doen?
Algemeen
U kunt telefonisch contact met ons opnemen 0529 - 45 25 88. Of u kunt schriftelijk, , of per e-mail info@vechtdalwonen.nl een verzoek om uitleg indienen.
Ik betaal via automatische incasso. Wanneer wordt de huur van mijn rekening afgeschreven?
Algemeen
De huur wordt maandelijks op de eerste werkdag van de maand afgeschreven.