Reparatieverzoek

U kunt altijd een reparatieverzoek doen bij een gebrek of een storing aan uw woning of woongebouw.
Een reparatieverzoek kunt u op twee manieren doorgeven;

Veel gevraagd over Reparatieverzoek

Er is iets stuk in mijn woning. Hoe meld ik een reparatie bij jullie?

Algemeen

Klik hier om een reparatieverzoek in te dienen.

Ik heb een reparatie gemeld en een afspraak met de monteur gemaakt. Nu wil ik de afspraak afzeggen of verzetten. Hoe doe ik dat?

Algemeen

Als u een afspraak wilt verzetten of afzeggen, kunt u het beste contact met ons opnemen via 0529 - 45 25 88. Wij kunnen de afspraak dan voor u verzetten of afzeggen.  

Ik heb een reparatie gemeld en een afspraak gemaakt met de monteur. De monteur is niet op de afgesproken tijd aanwezig. Wat moet ik doen?

Algemeen

Als de monteur niet op de afgesproken tijd bij u is, kunt u contact opnemen met ons 0529 - 45 25 88. Wij kijken dit dan voor u na.

De warmte-koude-opslag in mijn woning of woongebouw werkt niet goed of heeft een storing. Waar meld ik dat?

Algemeen

Klik hier om uw reparatie in te dienen. Wij zorgen ervoor dat dit gemaakt wordt.

Kan mijn reparatieverzoek vanuit de Verbeterpunten uitgevoerd worden?

Algemeen

Nee dat is niet mogelijk. Verbeterpunten kunnen alleen ingezet worden voor verbeteringen van uw huidige woonsituatie. U kunt geen Verbeterpunten inzetten voor reparaties. 

Hoe meld ik een reparatie die spoed heeft?

Algemeen

Wanneer er sprake is van spoed neem dan altijd telefonisch contact met ons op via 0529 - 45 25 88.