Huurachterstand

Het kan gebeuren dat u, om wat voor reden dan ook, de huur niet kunt betalen. We begrijpen dat dit een hele vervelende situatie is. Ziet u aankomen dat betalen niet gaat lukken of is dat al mislukt? Aarzel dan niet en neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Samen gaan we op zoek naar een oplossing.

Veel gevraagd over Huurachterstand

Ik heb een huurachterstand, kan ik daar een betalingsregeling voor treffen?

Algemeen

U kunt hiervoor contact met ons opnemen voor het treffen van een betalingsregeling, via 0529 - 45 25 88 of info@vechtdalwonen.nl.

Ik kan mijn huur niet betalen. Wat moet ik doen?

Algemeen

Het is mogelijk om een betalingsregeling aan te vragen. Neem hiervoor contact met ons op via  0529 - 45 25 88.

Wanneer u hulp nodig heeft bij het betalen van de huur en/of andere kosten dan kunt ook contact opnemen met uw gemeente of het Samen Doen team.

Uit hoeveel termijnen mag een betalingsregeling bestaan?

Algemeen

Het uitgangspunt is maximaal zes termijnen voor een betalingsregeling. 

Ik heb een betalingsregeling met jullie afgesproken maar ik kan deze niet nakomen. Wat moet ik doen?

Algemeen

Neemt u telefonisch 0529 - 45 25 88 contact met ons op, dan kunnen we de mogelijkheden bespreken.

Op welke manier kan ik mijn betalingsregeling betalen?

Algemeen

U kunt ons machtigen om het maandelijkse bedrag automatisch te incasseren. U kunt er ook voor kiezen om het bedrag zelf over te maken op onze rekening NL71 BNGH 0285 1776 21 onder vermelding van uw klantnummer.